tisdag 30 april 2013

Can't start a fire

Happy valborg får man väl säga då. Jag är i alla fall glad att det är valborg. Inte för att vi har något som helst planerat, men en dags ledigt är precis vad jag behöver. Jag har inte varit mig själv de senaste dagarna. Har sovit dåligt och haft mycket huvudvärk. Träningen har blivit lidande och det känns skit. Idag har jag sovit bort hela valborgskvällen så nu ska jag väl vara ikapp lite i alla fall. Som "straff" för mina dagars träningsuppbehåll blir det till att utnyttja friskvårdsbidraget och köpa ett klippkort på Vällingbyhallen. På helgerna har jag ju inte tillgång till gymmet på jobbet så jag har bestämt mig för att inleda varje lördag med ett spinning- och core pass. Behöver få ordning på låren och skaffa lite magmuskler! Man kan fuska sig till en bränna och långa naglar men inte till en hälsosam beach body så nu kör vi. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar