fredag 12 april 2013

L'impérial

Födelsedagsmiddagen var fantastiskt god. Vet inte varför jag inte lyckades ta några bra bilder på oss. Vi var väl för upptagna med att äta. När vi gick in där hade vi bara planerat på att ta en drink och sen åka tillbaka till hotellet och lämna av alla shoppingkassar innan vi gav oss ut för middag. Men när vi väl satt där och det var hur fint och trevligt som helst kände vi att vi var tvungna att kolla på menyn. Det fanns massa gott att äta. Vi pratade med några engelsmän som sa att detta var "the best place in town". Jag tog torsk med ett olivmos och till det de godaste oliverna och tomaterna jag någonsin ätit. De måste ha varit inlagda i någon slags marinad för de var så smakrika. Thomas åt en pastarätt med parmesan och italiensk skinka. Jag hade kunnat tryckt i mig båda ärligt talat för det var så gott. Bilderna gör verkligen inte maten rättvisa, åker man till Paris måste man äta på L'impérial.


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar