torsdag 25 juli 2013

Drinks and the Beach

Fan jag börjar känna mig krasslig. Jag hoppas verkligen att det går över fort för imorgon packar vi väskorna och drar vidare till Öland. Det ska bli så himla mysigt att umgås med hela gänget på Böda. Äta ostfrallorna från bageriet till frukost, hänga på stranden, shoppa, spela golf och slappa i massor! Det var tusen år sedan jag hade tid att läsa en bok så under denna semester hade jag faktiskt tänkt att det ska få följa med en liten roman. Jag tror även att datorn ska få följa med. Jag har lärt mig det här med internetdelning via iphonen. Det var ju plättlätt så jag fattar inte varför jag inte gett mig på det tidigare.

 Igår kväll gick vår blender på högvarv. Supergoda Redberry Mojitos!

Silvia tipsade om frostiga glassdrinkar.

En slapp dag på Kärsön. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar