onsdag 14 augusti 2013

Happiness

Jag smög visst in här på bloggen i alla fall. Jag ligger bra till i tidsschemat och det känns skönt. Imorgon är det min fantastiska mammas 50-årsdag så det är bland annat det jag har fixat en del inför. Det är ju inte vilken dag som helst och inte vilken mamma som helst utan världens bästa mamma så man vill ju givetvis att allt ska bli så lyckat som möjligt. Så imorgon ska jag göra en grym tårta och vi ska dricka massa champagne och planera inför den stora festen på lördag. Mycket mer än så kan jag inte givetvis inte avslöja ifall mamy kikar in här. 

Förutom det har jag och T spanat in en jättefin villa(!) på hemnet och ska gå på visningen på söndag. Man ska dock inte ha några höga förväntningar då bilderna ofta ljuger och priset kan gå upp flera hundra tusen. Men det gav oss i alla fall en spark i arslet att göra vår lägenhet lite mer visningsfärdig och det skadar ju inte. Nåja, godnatt för idag.



En bild från förra helgen som spenderades med vännerna i 





























Skänninge. Tycker den beskriver så bra hur lycklig jag är när jag få umgås med mina underbara vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar