lördag 24 augusti 2013

Second Place

Vad skönt det känns att lägenheten börjar ta form. Nu har jag städat upp den så imorgon ska vi åka till Bauhaus och köpa en massa taklister, en innerdörr och en tröskel. Sen får den fan lov att vara klar för nu är jag trött på renovering, man vill ju ha en massa fritid istället. Jag fick en del saker sålt på blocket imorse (550 kr på under en halvtimme!) men kunde inte lägga ut mer då jag har glömt förrådsnyckeln på jobbet och det är ju där allt good stuff ligger haha. Men nu vet jag att det funkar i alla fall så kameran snart är du min! Tack blocket.se! 

Hur som helst medan jag har varit hemma och pillat har Thomas varit på golfbanan och deltagit i en tävling. Hans första golftävling och han kom på andra plats. Det tycker jag var fantastiskt roligt. 



Tompa och Maggan boundar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar