måndag 5 augusti 2013

That's a Wrap

Shit! Det var de tre veckorna det. Imorgon är det tillbaka till jobbet och den så kallade "verkligheten". Men jag är glad ändå. Man ska vara glad att man har ett jobb och gulliga kollegor. Kan bli lite skönt med rutiner igen. Rutiner innefattande nyttigare kost och träning. Ser fram emot en riktig träningshöst för nu känner jag mig som en heffaklump efter allt gott man unnat sig under semestern (men kom i alla fall fortfarande i strl 26 i jeansen whohoo!)

Jag är så nyfiken på vad som ska hända i höst. Antingen händer absolut ingenting. Eller så åker vi på en solig utlandsresa för att komma bort från mörkret en stund. Eller så kanske vi hittar ett hus?! Ingen aning alls. Men en sak är säker: i höst kommer Bruno fucking Mars till Stockholm och vi har biljetter!

Hösten är i alla fall min favvoårstid klädmässigt. Skinnjacka, mörka jeans och boots! Har shoppat massor med höstkläder i sommar som ska bli kul att plocka fram.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar