torsdag 12 september 2013

Landeriet

Det var så kul att vi fick ihop en sommarens sista weekend till Bohuslän. Det har varit många toppar och dalar under denna lilla trip skulle man kunna lätt kunna säga. Allt från stekande sol på tomten till sjukhusbesök. Men om vi summerar denna helg så får den nog 10 av 10 trots allt.

Vi började helgen på det supermysiga Landeriet.




























Är det här Bregottreklamen spelas in? 






















































































Maggan är så himla rolig hon hittar på bus så fort man vänder bort huvudet en enda sekund. Hon hade hittat något typ gödsel att rulla sig i och var skitnöjd med det. Det var ju inte vi dåra så mamma fick bada henne i ett handfat så hon blev ren och fin. Kolla vad sur hon ser ut efter badet haha hon ville hellre stinka bajs!



Det fanns givetvis ett mysigt fik där så vi tog oss varsin cappucino och en gullig smultrondricka. Den smakade verkligen smultron och den smakade så fräscht. Det smakade inte massa socker som cider gör utan mer som en blandning av smutron, vin och mineralvatten. Jag ångrar nästan att jag inte köpte med lite hem. Kan tänka mig att svartvinbärssaften de sålde där måste ha varit hur god som helst.































Allt var så gulligt och inpirerande. När jag får en trädgård ska jag lätt lalla runt i sådana där gulliga blommiga trädgårdsbrallor!

2 kommentarer:

  1. Men åh vad fint!! blev jätteinspirerad av alla de här bilderna. dit skulle man åka och handla till trädgården. Älskar stövlarna. Saknar dig Milla. Ses snart???

    puuusss

    vonlila.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha jag veeet det är skitmysigt där... ännu finnare i verkligheten, bara går runt o myser som den blomnörd jag är :p.. MEN JAA klart vi ska ses snart har bara haft 9403 miljoner att göra.. därav sommarbilder mitt i vintern (HAHA).. men jag vill se familjetrippen o sen där andra som jag inte kommer på namnet på nu.. det kanske vi kan göra.. :)) fast iofs skönare när de kommer ut o man kan se de i soffan :p men kan vi inte ta en pw eller springtur nån kväll i veckan då? typ ons eller tors? catcha up? pussss!

      Radera