tisdag 3 september 2013

The Switch

Imorgon ska jag lära Kerin från jobbet att spela golf! Typ en blind leder en blind, haha! Nej, men det ska bli riktigt kul. Dags att värva fler till min pensionärsliga ;). Han frågade idag och klart man ställer upp. Kerin har ju lyssnat på mitt kameratjat i flera månader nu. Så imorgon efter golfen ska jag sticka iväg och köpa mig en systemkamera. Jag har kämpat på med blocketförsäljningen (mmm yeah right, tre annonser) och den har gått bra så jag har fått ihop till över halva kameran. Whoop whoop. Och i helgen åker vi till landet. Finns så mycket fint att fota på västkusten så det är det perfekta läget att lära mig kamerans funktioner. ÅÅ vad jag ska fota! Efter landet ska jag strukturera upp mitt liv lite. Men det tar vi vid ett annat tillfälle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar