söndag 17 november 2013

Bruschetta

Förlåt, jag brukar inte gilla att gnälla men blööööö för att helgen redan är slut. Jag har varit så förkyld så jag har sovit bort halva dagarna. Igår fick jag och mamma nycklarna till brorsans nya lägenhet för han jobbar jämt och har inget körkort så vi fick lite fria händer att inreda och fixa den. Och satan i gatan vad bra det blev! Så kul för han blev också sjukt nöjd. Jag och mamma var nästan helt avundsjuka när vi gick därifrån haha. Kände mig dock lite som Sheldon i avsnittet när han bryter sig in i Pennys lägenhet när hon sover och sedan städar hela. Älskar inredning och det är så himla roligt när man har en tom helt nyrenoverad lägenhet och nya möbler att jobba med. Rena rama Roomservice. Nu ska jag bara se till att få vår lägenhet lika fin. Less is more så det blir mycket fix och rens under julledigheten. 






Dagens smarriga och enkla lunch bestod av bruschetta och omelett. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar