söndag 19 januari 2014

Them Shoes

Mellandags- och januarirean bjöd på skor! Jag har hittat fyra par superbilligt. Michael Kors ballerinaskorna fick jag för 209 kr inkl frakt. Kap, kap, kap! Nu är jag redo för våren. Bort med den äckliga vintern.





Jag har även varit på jakt efter den perfekta väskan som ska vara smidig men ändå stor nog att rymma systemkamera, plånbok, ipad, lite sminkpryttlar och annat. Den ska vara lätt att bära så man har händerna fria när man shoppar och fotar och den ska gå att stänga med blixtlås så man inte blir ficktjuvad. Den ska ha innerfack till sådant man vill komma åt lätt. Jag har så många svarta väskor så den får gärna vara en annan färg. Zara levererade denna perfekta väska som lever upp till alla mina krav!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar