onsdag 5 februari 2014

Round And Round

Fan vilket jävla ekorrhjul jag är inne i nu alltså. Min första tanke när jag vaknar är alltid: Är det fredag idag? Men det är det ju aldrig. Fixar mig slarvigt och stressar iväg till jobbet. Sen till gymmet. Sen till affären. Sen hem och laga mat, starta tvättmaskinen, städa upp, duscha. Sen är klockan för mycket och det är dags att sova för länge sen. Sen samma sak ooom och om igen. Det är tur som fan att jag har mycket kul att se fram emot hela tiden. Annars skulle jag nog bara vråla rakt ut tillslut haha. 










Bilder från förra helgen. Vi hängde med Thomas underbara familj till Bjursås Ski Center. Äntligen fick man andas lite. Vi hade verkligen en skitmysig helg! Vi åkte skoter, busade med kidsen, shoppade, grillade och kollade mello. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar