söndag 26 oktober 2014

Just Do It

Nästa vecka kommer att bli hård med åtta stycken träningspass. Jag och Petra ska köra en vecka på vårt älsklingsgym ACTIC Valhall. Där jobbar den bästa instruktören någonsin - Marcela! Vi ska försöka att tajma in flera av hennes pass för de är så roliga och jag har aldrig så mycket träningsvärk som när jag har varit på hennes pass. Grymma! Förutom Actic har jag och Sofie börjat med att morgonträna någon gång per vecka. Jag har alltid hatat det tidigare men nu börjar jag faktiskt gilla att starta dagen så. Är man ändå vaken kan man väl lika gärna träna. Så nästa veckas morgonträning blir simning och yoga. Jag måste verkligen yoga eftersom jag aldrig stretchar efter mina styrketräningspass. Jag kommer väl att börja gå som en gorilla snart. Camilla the Gorilla...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar