tisdag 4 november 2014

Phobia

Nästnästa helg är det dags för min topp tre favoritstad London! Jag tror jag har fått lite resfeber redan för jag har storstädat huset i flera timmar. Eller i flera dagar egentligen. Jag har rensat kläder, torkat ur skåp, rivit garderober och skrubbat, skrubbat, skrubbat. Nu är jag helt yr i huvudet för det stinker klorin, ajax, wc-duck, fönsterputs och allt möjligt. Hur som helst jag är ju flygrädd och om jag skulle störta så vill jag verkligen inte lämna ett jävla helvete efter mig. Kul att ta rätt på alla mina osorterade lådor, skräp och smutsiga kläder liksom. Sen om jag inte störtar är det ju bara så skönt att komma hem till ordning och reda. Och eftersom detta är en shoppingweekend måste det finnas plats i garderober och badrumsskåp ;). Sen är jag livrädd för spindlar också. Jag har fått för mig att de lever på smuts och brödsmulor så jag försöker hålla dammfritt i renoveringen för att slippa åttabenta besök. Jag drömmer mardrömmar om spindlar flera gånger i månaden och vägrar ha mönstrade eller mörka påslakan för då kan jag inte se om någon skulle klättra i sängen. Ussssch!!!!































Här är i alla fall hotellet vi ska bo på. Rummen verkar vara sådär men de allmänna utrymmen och skybaren tycks va schysta så det blir nog bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar