söndag 28 december 2014

Blurry

Jag blir galen! Jag får aldrig skärpa eller lyster i bilderna längre. Det är ju verkligen skittrist. Spelar ingen roll vilket objektiv eller vilka inställningar jag använder. Allt blir bara suddigt. Har ett rengöringskit någonstans i väskan så jag får väl sätta mig och pilla ordentligt med det och se om det hjälper någonting. Jag ska ju snart ut och resa igen och då vill jag ta fina bilder! 

Så här har mina frukostar sett ut under mellandagarna. Det är därför  jag har sånna bulldogkinder. Tömmer skåpen på det sista snasket så det inte finns något kvar när det är dags att gå ner i vikt igen. Äggröra, kaffe och en saffransbulle. Mums! Fick sådana här söta muggar från min moster i julklapp. Perfekt storlek för mig som häver i mig så stora mängder kaffe. 



1 kommentar:

  1. tycker du är skitsnygg, som alltid.
    jag kör också onyttigheter nu... tar det som finns hemma för jag orkar inte åka å handla ny nyttig mat.

    SvaraRadera