lördag 27 december 2014

The Year of 2014 Part 1

2014 har bjudit på så mycket. Både fantastiska händelser och fruktansvärda saker som jag inte vill dela med mig av här. Här är i alla fall en del av guldkornen från året som varit. Är det nu man ska smöra och skriva: "ibland undrar jag verkligen vad jag har gjort i mitt tidigare liv för att förtjäna att ha det så bra och ha så många underbara människor kring mig"? ;) 


























Januari bjöd på massor av snö i Dalarna. Vi åkte både skidor och skoter.





I februari bestämde vi oss för att fira alla hjärtans dag i Stockholm. Vi lämnade förorten checkade in på hotell, käkade middag ute och promenerade runt i den vackra huvudstaden. 

































Februari fortsatte med en weekend till Berlin. En fantastisk resa med besök av många historiska platser, god mat, fint väder och shopping.


































I mars var det dags för mig att fylla 26. Jag fick panik och flydde 
landet. Denna gång för att upptäcka vackra Nice och Monaco. 







April kom och det var slut på varmt väder och flådiga restauranger. Matlagning på landet utomhus med brunnsvatten och drink i plastmugg.


































Nä, jag skoja bara. Vi fick fira påsken på västkusten i shorts och solbrillor och käkade sillunch på NH5.



 


Maj månad blev lagom hysterisk. Vi hittade vårt drömhus! Ut med lägenheten fort som fan på hemnet. Medan mäklaren hade visning drog vi på en magisk resa till New York.





































Carries trappa, Statue of Liberty, Brooklyn brewery, Jersey Garden Outlet, Rockerfeller center och en massa mer hann se och göra under dessa åtta grymma dagar.






Midsommarfirande i juni med släkt och söta barn får avsluta denna återblick av fösta delen av året som varit.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar