tisdag 6 januari 2015

Pancakes

Ni kanske inte missat att jag älskar pannkakor. Det börjar bli dags att ta farväl av sådana onyttigheter så jag var tvungen att göra en farvälsats av ekologiska pannkakor. För mig är det väldigt viktigt att maten jag äter till största del är just ekologisk. Dels för att man ska ta ansvar för djuren och naturen och för att jag inte vill bygga upp min kropp på en massa skit och tillsatser. "Bla, bla, bla" kanske vissa tänker men läser man på om varför man ska äta ekologiskt är valet självklart. Jag följer en del träningsbloggar - främst tjejer - och när de visar upp sina tallrikar så är det veklingen ingen skit de har byggt upp sina snygga kroppar av. 

Jag brukar vispa i hallon i grädden så den blir snyggare.

En pannkaka med goda tillbehör och en dubbel espresso fick starta
ledighetens sista dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar