lördag 24 januari 2015

Snow Garden

Så hittade snön hit. Det är faktiskt riktigt fint! Jag är ju känd för att hata vintern men just nu känns det helt okey. Det är totalt spindelfritt! Förutom i mina drömmar när jag sover. Då kommer de fortfarande krypande. Senaste mardrömmen var inte bara om spindlar utan om levande hoppande små ålar i kylskåpet. 

Vi slipper ju tänka så mycket på trädgården också utan kan fokusera på att fixa huset på insidan (och betala elräkningarna). Däremot har vi inte en chans i grannarnas snöskottartävling. De verkar studera alla väderkanaler timme för timme för att vara redo med skyffeln när första flingan landar. Undra om jag ska börja köra med den på jobbet. Ursäkta men jag skulle behöva gå tidigare idag för jag har sett att det ska börja snöa vid 14-tiden. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar