lördag 21 februari 2015

Juice Maker

Why have a good morning when you can have a great one?

Jag älskar helger och ledighet! Det är verkligen meningen med livet. Jag hade tänkt att vänta med att öppna min juicecentrifug tills dess att köket är klart men nu kunde jag inte låta bli att packa upp den. Fyndade den på mellandagsrean tillsammans med en ny smoothie maker i pianolackat svart så det matchar med resten av vitvarorna. Himla fräsch start på dagen i alla fall. Klockan ringde 7:30  och då mullrade denna igång tillsammans med espressomaskinen och sen var det dags att möta upp Silvia på gymmet. Nu är jag full av energi så tänkte passa på att tvätta bägge bilarna nu när det är ljust och plusgrader! Skärbrädorna är från H&M Home föresten, fina va!? :)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar