söndag 1 februari 2015

Lovely Pets

Förra veckan var jag och Silvia på ett event som Grizzly Zoo anordnade. Det var föreläsning, snacks, tipsrunda etc. Vi är inne i någon slags föreläsningsperiod tror jag. Veckan innan dess var vi på en föreläsning om investering, fonder och pension. Känner mig så sugen på att lära mig nya saker och inspirerande föreläsningar faller mig mer i smaken än att läsa böcker just nu. Med så mycket annat att tänka på tar jag mig sällan tiden att läsa så mycket men går man på en föreläsning har ju föreläsaren redan gjort all research och plockat ut det viktigaste. Hur som helst fick vi med oss en goodiebag med bland annat en massa snacks till djuren. Tog med mig den och svängde förbi mamma på vägen hem. Så himla tacksamt för Allan kommer direkt och kastar sig i famnen på en och gosar och spinner. Lillskiten var dock den enda som ställde upp på bild. Hon är så söt för hon ser ut som en kattunge trots att hon är fullvuxen.  Man brukar ju säga att det skulle vara så gulligt om de stannade som kattungar hela tiden och hon har faktiskt gjort det.





 

1 kommentar:

  1. Vi tackar för djurgodiset!
    Maggsan hon har bunkrat Dental Sticks i sin korg under sängen upptäckte jag. Där har hon nu en samling som hon försvarar mot katterna omsorgsfullt. Save it for a rainy day liksom;-)

    SvaraRadera