söndag 1 mars 2015

Legday

Gymmet öppnar inte förrän klockan tio på söndagar och jag och Silvia vaknar alltid så tidigt. (Haha, det låter som att vi sover ihop men det gör vi alltså inte). Så jag föreslog att vi skulle gå till gymmet eftersom det tar nästan en timme och man går "den långa vägen". Silvia är ju alltid positiv till allt man föreslår så vi klädde på oss flera lager, packade ner våra grejer och tog en långpromenad dit. När benen var uppvärmda blev det självklart ett benpass och sedan tog vi en annan väg hem igen. Jag hade Nike-appen på och den mätte över 1,1 mil. Jag önskar att man hade tid att träna så mycket alla dagar men det har i alla fall inte jag. Imorgon ringer dock klockan riktigt tidigt då ska jag och Sofie hänga på låset till simhallen och sedan blir det vår vanliga promenad på lunchen och vi avslutar dagen på gymmet. Det känns så skönt att vara igång men jag fruktar att jag snart åker på Thomas hemska influensa. Håller alla tummar att jag slipper!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar