torsdag 5 mars 2015

Life on Mars

Alltså mars, denna tråkiga transportsträcka! Jag vill nästan snabbspola bort denna månad så det kan bli april då allt kul händer. Påskledigt, västkusten, Budapest och sedan ännu en långhelg! Åh, nu väntar bara en massa kul. Men jag ska verkligen kämpa nu i mars med massor med träning och husfix. Idag blev det dock en vilodag från träningen så jag har storhandlat och sedan städat i flera timmar. Någon kalori kanske försvann där i alla fall. Dammet försvann i alla fall och imorgon efter BodyPumpen kan jag bara ta helg! Grannarna har redan börjat att fixa på tomterna och jag är också dunderpepp på det. Nu ska alla löv som gömt sig under snön krattas upp och rabatterna ska bli prydliga med raka kanter. Thomas har förra veckan gått någon motorsågsutbildning (fråga mig inte varför?) så jag hoppas att han kan ge sig på häcken också. Inte nog med det, i brevlådan kom ett brev där det kändes som jag vunnit på lotto. Stockholm Vatten skickade ut ett brev om att de ska göra ett test mellan första april till sista oktober med att samla in trädgårdsavfall i vårt område. Det ska fungera ungefär som sophämtningen fast de samlar in trädgårdsavfallet också. Alltså halleluja! Det kommer att underlätta så himla mycket för oss som i princip bor på återvinningscentralen på helgerna. 


Okej, och vad vill du då?

Asså gäsp, nej, jag tänker inte vara med på bild.

Allvar, ta på nån annan, jag tänker inte se glad ut.

Hah, trodde hon verkligen att jag skulle kolla in i kameran?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar