söndag 12 april 2015

Mornings at Skaftö

Tanken var att vi skulle åka hem idag men när solen värmde så på tomten kände vi bara att vi var tvungna att stanna en dag till. Det är ju trots allt 47 mil att åka och katterna och Maggan älskar att vara här så man vill passa på att ta vara på tiden här. Vi började som vanligt dagen men en morgonprommis. Denna blev tidigare än vanligt så jag hittade en väst i garderoben. Jag känner dock verkligen att dessa power walks inte räcker på långa vägar för att komma i form till sommaren så det är väl det som ska bli skönt med att komma hem. Tillbaka till mina nyttigare rutiner och gymmet. Det blir däremot inte långvarigt för nästa helg ska vi festa loss i Budapest. Så himla taggad mitt liv går verkligen bara ut på att leka just nu. Hela min kontorshörna där hemma är full med flygbiljetter, konserter och hotellbokningar. Jag har knappt hunnit berätta om hälften. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar