söndag 3 maj 2015

Pink Trees

God morgon! Klockan är sju och jag har redan legat vaken en timme. Surt att gymmet öppnar senare på söndagar för annars hade jag och Silvia dragit iväg för länge sen. Men nästa vecka börjar vi på Nordic Wellness och då blir det mer generösa öppettider och även gruppträningspass! Främst Bodypump för det är verkligen favoriten. 

Efter frukosten ska jag fortsätta med trädgården. Det ligger så himla mycket löv under buskarna så jag kommer få ihop hur många svarta sopsäckar som helst. Förutom det ska jag gräva klart min rabatt och bygga ihop mitt trädgårdsland och sätta potatis. Sen ska jag även gräva upp alla stenplattor på framsidan och göra parkeringen bredare så man kommer fram ordentligt. Vi har ju redan fått lämna in bilen en gång för plåtskador pga mig så nu är det verkligen dags att ta tag i det. 

Bilderna är från en ö(?)/park i Budapest. De hade minsann rosa träd där också :).




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar