onsdag 10 juni 2015

Stenson

Äntligen är man med i matchen igen. Jag har varit totalt död efter denna helg så idag tre dagar senare är min lilla weekendväska äntligen uppackad och rentvättad. Lilla och lilla, jag fick ner en hel pall i väskan som jag köpte i en inredningsbutik i en galleria där borta. Det blev en del festande i Malmö och det tillsammans med förkylningen tog verkligen kol på mig. Min lillebror och hans gäng kom ju och hälsade på oss en kväll för de skulle på Djurgårdsmatchen så det blev ett himla drag. Vi hade en väldigt trevlig helg men jag måste säga att Nordea Masters på Bro Hof verkligen var hundra gånger bättre än i Malmö så jag hoppas att tävlingen kommer tillbaka till Stockholm igen! Vi klädde på oss för lite eftersom det var toppenfint väder i början av dagen men sedan drog värsta stormen in över det platta landskapet. De flesta följe efter Stenson trots att det inte var han som ledde men han är ju lite småball och det är alltid kul att se de topprankade spelarna. Blev dock lite besviken på att Jiménez inte klarade cutten men jag har sett honom live tidigare så sa inte klaga.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar