onsdag 22 juli 2015

Hanging in There

Vi kämpar på här. Älsklingen med sina kroniska sjukdomar som försvårar en del för honom och jag med jordens sämsta förbränning. Jag kan typ titta på en mackaron och gå upp fem kilo. Det är lite tråkigt. För mig räcker det inte att äta någorlunda nyttigt och träna fem gånger i veckan utan jag måste verkligen svälta mig för att det ska hända något. Så det blir väl så det får bli innan LA sen. Inte så himla många veckor kvar nu. Jag säger inte att man måste vara smal som en sticka men alla har ju sin egen trivselvikt som man tycker man passar bäst i och jag är inte en sån som ser bootylisious ut med några extra kilon utan jag får hamsterkinder och flabbiga armar. Så nu under semestern tänker jag äta, träna och njuta men när jobbet börjar igen får det bli andra bullar - dvs inga bullar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar