tisdag 14 juli 2015

Little Kittens

Oj, nu har jag över 10.000 sidvisningar på den här lilla bloggen. Hej på er! 

Dagen började med en kaffe och nio kilometers jogg/pw sen bjöd mamma mig och mormor på lunch. Då var jag tvungen att fota dessa små aliendunbollar. De är nio dagar gamla och har precis börjat öppna ögonen lite smått. Det är tre hanar och en hona och förhoppningsvis faller vi för en av hanarna som får flytta hem till oss efter LA i så fall. Sen skulle jag vilja hitta någon grå busig kille från kattstallet också. Det är verkligen svårt att fota dem för de vill bara ligga i en klump med huvudet bortvänt och jag har inte hjärta att bråka med dem för mycket. De ska hänga med mamma till landet så när jag får se dem nästa gång kommer de att vara fyra veckor och det kommer vara hysteriskt gulligt. Nu ska jag till gymmet och köra ett corepass och sen är vi bjudna till pappa på middag. Riktigt släktenrace idag. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar