fredag 17 juli 2015

White room, White sand

Nu tror jag att allt börjar bli klart. Jag har packat åt oss båda, växlat pengar, handlat (varför behöver man alltid komplettera med så himla mycket innan man reser?), städat, fyllt på fransarna och laddat alla kameror och annan elektronik. Tompa har kämpat på med vårt white room. Nu är det bara några lager färg, lister och socklar kvar. Han ska ta det när vi kommer hem från Grekland medan jag tömmer köket och river ut det. Det är nästan så man längtar hem lite redan för känslan att demolera det där fruktansvärt fula och skabbiga köket kommer vara underbar! Men när jag ligger i en solstol på stranden i trettio grader och vet att det är pissväder hemma i Sverige kommer jag nog att ångra mig. Ska bli fantastiskt med sol, bad, träning och god mat i en hel vecka. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar