lördag 8 augusti 2015

Our Sunny Garden

Jag har försökt att få Thomas lite fotointresserad men han tycker att det är skittråkigt. Men jag har i alla fall försökt att lära honom det som är BASIC den här sommaren så jag slipper bli tokig när jag laddar över bilderna till datorn haha. Typ att kolla vad som är i bakgrunden. Det är inge kul när en papperskorg eller något annat förstör hela bilden. Sedan kan man inte bara klippa av kroppen hur som helst. Man kan ju inte kapa halva foten. Om objektet rör sig blir bilden med största sannolikhet suddig. Man kan inte fota rakt in i solen, osv. Gyllene regeln: ta MASSOR med bilder så kanske man blir nöjd med en eller ett par. Jag hoppas att han har sugit in lite i alla fall för jag vill ha fina bilder i Kalifornien och det vore ju roligt om man fick vara med på några själv också. När båda ska vara med får jag antingen ta med ett stativ eller så får man haffa någon som ser fotokunnig ut och ba: Hello, could you please take our picture in front of the Hollywood sign, pleeeease? 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar