onsdag 9 september 2015

Happy Wife Happy Life

Blir så rastlös om det inte händer någonting så jag ser alltid till att fylla kalendern så det nästan blir för mycket istället. Det är inte så många dagar kvar till resan nu så jag sitter här och dreglar med mina tandblekningsstripes så jag kan le ordentligt på min lyckligaste dag! Jag tror att allting börjar falla på plats. Klänningen bör komma imorgon om jag har tur (eller tur har jag om den passar också, andra gången gillt) och ringen är inlämnad på förminskning så den blir 0,5 mm mindre. Jag ska berätta allt mycket noggrannare i detalj sen hur det är att gifta sig över huvud taget och dessutom i Las Vegas, för det är så mycket jag önskar att jag hade fått veta innan vi började boka och beställa allting. En del inbjudningar till festen har jag postat idag men långt ifrån alla så bli inte ledsen om det inte har kommit i brevlådan än för jag har helt enkelt inte hunnit. Kanske lite ofint men så kan det gå. Vi är fortfarande långt ifrån klara med köket och dessutom har jag bokat in en weekendresa i höst som jag behövt planera lite inför. Efter det har jag dock inte många semesterdagar kvar så det blir ingen slapp jul för moi. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar