fredag 30 oktober 2015

Current Mode



















Just nu sitter jag på tåget mellan Skövde och Grästorp. Målet är givetvis underbara Fiskebäckskil. När jag hörde att morsan skulle vara där över höstlovet kunde jag inte låta bli att ta en extra dag ledigt och åka bort över Halloween. Jag frågade såklart Thomas men han har fått ett nytt jobb som verkar så himla bra så han skulle vara hemma och jobba och fixa med köket. Är så himla glad för hans skull. Han har verkligen lyckats med allt han tar sig an och förtjänar verkligen det. Själv känner jag mig ganska vilsen just nu. Jag vill också ha drömjobbet. Mitt problem är väl att jag inte vet riktigt vad det är. Men en sak är säker och det är att jag behöver en förändring snarast vare sig det är ett nytt jobb eller börja plugga. Så ja, nu drar jag. När det blir för mycket stress och tankar i skallen trycker jag bort alla känslor med ett miljöombyte. Denna helg blir det västkusten och nästnästa helg Spanien. Vet inte om fly vardagen är det bästa sättet att komma på vad man vill göra men just nu är det det jag kör på. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar