fredag 1 januari 2016

Happy New Year

Jag glömde SD-kortet till kameran hemma så jag har inga bilder från igår men vi hade ett väldigt trevligt nyårsfirande igår. 2015 är verkligen ett år jag alltid kommer att minnas. Jag har fått resa mycket och uppleva både Madrid, Budapest, Mykonos, Torrevieja, Los Angeles, Las Vegas och San Diego. Har suttit och bläddrat igenom bilder från året som gått och ser att vi har kommit en bra bit med husrenoveringen. Jag är numer fru Silén och även om jag inte har vant mig riktigt med den titeln så är jag så oerhört lycklig att få spendera mitt liv med världens bästa man. Jag vet att jag inte hunnit berätta om bröllopsdagen eller festen men det kommer. Här är i alla fall en bild på den fantastiskt vackra brudbukett jag hade den dagen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar