söndag 3 januari 2016

L

Vilken fruktansvärd start på det nya året. Det går inte med ord att beskriva det hemska som har hänt. Jag vill bara vakna upp ur denna mardröm. Det är för overkligt för att vara sant. Jag är så oerhört ledsen och kan inte ens sätta mig in i hur hela din fina familj mår nu. Älskade ängel. Idol. Jag kommer sakna din enorma energi, envishet och din brutala ärlighet. Så speciell. Helt fantastisk människa på alla sätt och vis. De som kände dig vet vad jag menar. Jag ser tillbaka på dessa år jag har fått chansen att lära känna dig med stor glädje. Många fina minnen. Tack för alla luncher ihop. Alla träningspass. Fester. Knasiga pratstunder. Man ska inte behöva ta farväl av en vän, dotter, syster, fru som bara är 26 år gammal. Det finns inget som kan förbereda en för något sånt. Världen är så fruktansvärt orättvis. Varför just du? Du gjorde allt. Läkarna gjorde allt. Det är så många tankar som snurrar i huvudet just nu. Varför du? Vi vill ha dig kvar här på jorden!! Din kusin skrev så vackert 

Somrarna kommer aldrig bli riktigt lika sköna och hösten aldrig riktigt lika vacker som ifall du funnits kvar hos oss.  

Tänker på dig. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar