lördag 26 mars 2016

Happy Birthday to Me

För ett par dagar fyllde jag år. Samma dag skrev Thomas på papper för sin nya tjänst så vi firade oss båda med att åka in till gamla stan och och käka. Det blev en väldigt mysig kväll och precis lagom. Jag är inte så mycket för att fira ojämna födelsedagar men nu är vi på landet och känner att jag verkligen har blivit firad med god mat och fina presenter. Förutom presentkort fick jag ett par skor och glas från både Ittala Essence serien som jag samlar på och även Orrefors Street. Ut med alla hemska IKEA-glas man är så trött på och som alla har och in med lite kvalité. 

Thomas skickade blommor med bud till mitt jobb så jag blev väldigt överraskad när receptionen ringde och sa att jag hade något att hämta. Sen fick jag en jättefin liten present när jag kom hem som var så personlig och genomtänkt att jag började självklart böla med mina gravidhormoner och fick sminka om mig innan middagen. Vet inte vad jag skulle göra utan den mannen. Vi är bäst ihop.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar