fredag 15 april 2016

Baby's First Outfit

Vi har verkligen inte handlat mycket till ungen alls än. Det har bara varit fokus på att få huset klart men i veckan var jag tvungen att tjuvstarta lite. Hittade några ekologiska plagg på nätet. Jag hade tänkt att handla allt senare i sommar men jag känner att det kan vara skönt att börja få ordning på saker tidigt för jag vet aldrig hur jag mår från en dag till en annan och det är ju hur mycket som helst som ska inhandlas. Snart är vi halvvägs in i graviditeten och nästa vecka vet vi förhoppningsvis om det är en liten kille eller tjej där inne. Jag är alldeles för nyfiken för att inte ta reda på det. Hur som helst är ungens garderob påbörjad med små kläder i neutrala färger. Den söta kaninbodyn är nog favoriten.




1 kommentar:

  1. Jättefina!! spännande och se vad det är för en liten bästis där inne :D:D:D

    SvaraRadera