måndag 25 april 2016

Miss the Gym

Jag saknar träningen något så oerhört mycket nu. Jag känner verkligen att en sund livsstil är en del av mig (även om jag inte bangar på ett tequilarace då och då). Jag saknar till och med att springa! Det var det värsta jag visste för ett par år sedan men nu kan jag inte vänta tills jag är tillbaka på löpbandet igen eller ute i skogen med min pulsklocka. Visst kan man träna när man är gravid men hur kul är det när du vill somna, spy eller amputera ryggen, brösten och magen efter tio minuter? Och hur mycket man än tränar vet man att det inte kommer att ge resultat utan man kommer bara att bli fetare. Nä, någon träningsmotivation kommer du inte att hitta här just nu. Men om ett halvår. Då jävlar! Fattar bara inte hur jag stå ut i ett halvår. Det känns som en evighet. Hoppas jag har några träningskompisar kvar då också ;). Jag har lovat Thomas att vara i form till nästa sommar och han säger att han inte förväntat sig något annat heller så det känns bra att han tror på mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar