lördag 21 maj 2016

Change of Plans

Vi fick ett mail last minute om att våra flygtider hem från Monte hade ändrats helt och hållet så vi fick boka om hela resan. Det gjorde inte så mycket för vi hittade en lika bra resa till Dubrovnik som ligger ovanför så vi är lika taggade för det. Har varit i Kroatien ett par gånger tidigare och det är helt fantastiskt vackert så det här blir nog riktigt bra. Skönt med direktflyg också, jag som hatar att mellanlanda.

Maj hittills har bara rusat iväg. Håller på med byte av avdelning på jobbet, fixat med hus och trädgård, haft en asrolig möhippa för Petan, babyshower för Silvia, och svettats häcken av mig Boda Borg med Vidgrens/Vintedens. Många kul helger med andra ord men nu är det skönt att njuta av en helg utan någonting inbokat förutom städning, packning och annat fix. Dock drar nog jag och Idahoo en stund till Ikea imorgon på förmiddagen. Måste ju hänga lite med min älsklingstjej och även passa på att köpa det sista till babyrummet så jag slipper tänka på det sen när jag är superfet och orörlig.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar