söndag 3 juli 2016

Game Of Thrones

Eftersom det är serien "alla" pratar om gav vi den en chans förra veckan då den tydligen spelas in en del i Dubrovnik. Jag fick dock rätt. Det var veeeerkligen ingenting för mig. Jag förstår verkligen inte grejen med att blanda typ medeltiden med aliens och drakar. Dock så var det någon stol med i serien med en massa svärd och nu har vi sett den på riktigt haha. 

Erik propsade för att vi skulle upp på muren och gå runt hela muren uppepå. Så nu har man gjort det också. Det var en hel del trappor och olika platåer att ta sig uppför så det var ju ett schysst träningspass när man var gravid och förkyld kan jag ju säga. På ett ställe skulle muren dessutom renoveras så man fick gå över en ranglig byggställning för att komma vidare. Som om man inte var svettig innan. Det var apvarmt. Hur som helst är Dubrovnik en väldigt vacker stad värd att besöka och jag är så nöjd med alla våra små äventyr vi gjorde under resan.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar