måndag 4 juli 2016

Thirty Weeks

Hej gravidvecka 30! 

Så här ser jag alltså ut nu. Stor som ett hus och celluliter överallt.  Men det rullar på liksom. Peppar, peppar så har jag faktiskt haft tur och mått rätt bra under graviditeten så här långt. Visst mår jag illa ibland, har halsbränna, ryggvärk, humörsväningningar, yrsel osv, men så farligt är det inte. Det som är mest störande är väl att orken inte räcker till. Jag skulle vilja göra så mycket mer och vara vaken så mycket längre än vad jag orkar.

I förrgår var vi på BB hotellet och hälsade på Tobbe och Silvias lilla Stella. Hon var så oerhört söt och om ungefär 10 veckor ska hon få en kompis. Lilltjejen i min mage blir så jäkla förbannad när jag ligger i sängen med datorn på magen och hon sparkar hela tiden så det är väl färdigskrivet för mig för den här gången antar jag.




1 kommentar: