lördag 17 september 2016

Due Date

Hallå igen! Nu var det ett bra tag sedan sist. 49 dagar sedan ser jag. Och nej, det har inte kommit någon unge än för de som undrar. Det är ju sagt den här helgen men det kommer det inte att bli. Men vi är inte stressade över det. Några dagar till funkar absolut att vänta så vi blir klara med det sista hemma. Vi sitter just nu i bilen på väg till Bauhaus för att köpa lite grejer till trappbygget. Eftersom vi var på tillväxtultraljud förra veckan och allt såg bra ut så känner jag mig lugn. Det är ett himla drag på sparkarna i magen också. Vi bollar fram och tillbaka om hon ska få heta Julia eller inte. Kameran ligger laddad och nerpackad inför sjukhuset så jag kan bjuda på lite bilder som är ett par dagar gamla. Jag var med mamma, mormor och lillmaggan på Drottningholm och fikade. Som ni ser har jag ätit alldeles för mycket pasta och choklad!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar