tisdag 27 september 2016

Three Days Old

Nu förstår jag verkligen varför man ska ha mycket minne i mobilen. Vi kan inte låta bli att knäppa bilder på henne hela tiden. Det känns fortfarande helt overkligt att vakna upp på morgonen och ha den här lilla sötnosen sovandes bredvid. Jag kan inte få nog av alla hennes olika miner och läten. Hon är nästan alltid glad men ibland när hon blir ledsen låter hon som ett litet får. Det känns redan som att hon har vuxit lite och blivit en liten person. Det går inte att låta bli att bli stressad över hur fort tiden går. Jag vill ju ha kvar den här pluttiden ett bra tag till. Det är verkligen hur mysigt som helst. Ja, jag fortsätter att sväva på mina rosa moln. Jag är så oerhört lyckligt lottad som har allt jag kan önska. <3

Här är bilder från BB-hotellet där hon var tre dagar gammal. Hon har precis fått ett stick i handen (PKU-testet) men var så duktig och kände inte av det alls. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar