onsdag 5 oktober 2016

Families

Min lilla bebis växer så fort. De här bilderna är från när hon var nio dagar gammal. Fortfarande röd och skrynklig. Nu ser hon inte alls ut så där längre. Nu är hon mer utslätad och har en "normal" hudton hehe. Skönt att se att jag själv också börjar släta ut mig. All vätska jag hade samlat på mig under graviditeten är nu helt borta och jag har tappat ungefär 14 kilo. Det kan låta mycket men jag var rätt enorm som gravid så jag har fortfarande en väldigt lång bit kvar. Ser verkligen fram emot att börja träna ordentligt och ta lååånga promenader med lillskruttis i vagnen. 

Här är första mötet med Stellabebis. Det var så gulligt så man typ inte visste var man skulle ta vägen. Julia spydde ner Stellas fot så det var ju inte en jättesnäll kompis direkt men Stella brydde sig inte om det utan tog och kramade om Julias hand. GUUULLE! <3 

Tänk att vi bor så nära våra underbara vänner och kommer kunna spendera massor av tid ihop. Vi har en stor lekpark precis mellan oss där de även har en massa djur. Det är gångavstånd till Riddersvik när man vill bada på sommaren. Sen har vi även en jacuzzi på altanen där de kan plaska runt. Både Julia och Stella älskar vatten. När de blir ännu större kan de hänga med oss till golfbanan som också ligger runt hörnet. Ja, som ni hör är jag så glad över hur bra vi har fixat det för oss! Grymt att jag och Silvia lyckades para ihop Thomas och Tobbe att bli riktiga BFFisar också. Det var i och för sig inte så svårt. De har precis samma intressen: Golf, Playstation och snabba bilar. 










1 kommentar: