fredag 7 oktober 2016

Last Of Los Angeles

Nu är det precis ett år sedan vi var i USA. Tiden har gått så fort. Ett helt år tog det för mig att lägga upp alla bilder från resan. Så nu slipper ni se mer av den efter det här inlägget. ;)

De sista dagarna i LA crusade vi bara runt och tog det lugnt. Jag var råförkyld så det var lite jobbigt men tog ett par alvedon och försökte att utnyttja den sista tiden till max. 

Vi körde till downtown LA och spanade in Rodeo Drive förstås. Sen var vi även uppe i Hillsen och spanade kändiskåkar. Oj, vilka galna mansions de har uppe i bergen. Vi åkte förbi Jennifer Anistons hus och jag kan säga att av det såg man ingenting. Det var en stor, hög mur med enorma grindar och höga buskar kring hela området. 

Självklart tog vi även ett sista stop på en Cheesecake Factory. Jag kände bara att jag inte kunde lämna landet utan att få äta en stor bit cheesecake igen. Alltså den är så grymt god. Obeskrivligt god. Jag gick upp nästan fem kilo under resan haha. 

Outlets hade vi inte heller fått nog av så vi besökte ett till och tömde det sista i plånböckerna. När man kom hem ångrade man att man inte köpt ännu mer för det var så billigt. Hade jag vetat att vi skulle ha en liten dotter ett år senare hade jag nog gått loss på Ralph Laurens babyavdelning. Hon har dock hur mycket kläder som helst redan så det kanske var bra att jag inte gjorde det. 

På planet på vägen hem började en flygvärdinna prata med mig och skämtade om att jag såg så fruktansvärt bitter ut. Jag hade haft mitt livs mest fantastiska resa och nu var den över och man satt på väg hem till ett kallt Sverige. Så ja, lite bitter var jag allt. Bitter och lycklig. Nu skulle vårt liv som gifta fortsätta. <3








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar