måndag 3 oktober 2016

Old Photos And Good Memories

Jag sitter hemma hos mamma med Julia och räknar ner timmarna tills vi får åka hem och kolla på köket. Jag är så himla nyfiken nu. Äntligen ska det bli kaklat och klart efter så himla lång tid! Vad lyxigt det känns när man anlitar en firma som gör jobbet. Vi har ju gjort så himla mycket själva annars. Men det där svindyra kaklet är inget vi kände var läge att hålla på och kladda med på egen hand. 

Innan mamma gick till jobbet tog hon fram en låda med en massa gamla foton som jag har gått igenom. Vilken härlig barndom jag och min lillebror hade. När jag går igenom alla korten blir jag så himla glad att jag fotar så mycket som jag gör. Det är riktigt kul att kolla på bilder tjugo år senare och vad mycket minnen det väcker. Vi ser fortfarande inte vem hon är lik men när jag kollar på bilder från när jag var liten så ser jag faktiskt vissa likheter. 

Vi fick ett "mina första år"-album av Sussi, James och tjejerna som ska fyllas i ordentligt med en massa bilder och minnen från Julias barndom som hon förhoppningsvis kommer att se tillbaka på med mycket glädje. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar