söndag 2 oktober 2016

Winnie The Pooh

Vad fort dessa dagar gick. Imorgon måste pappa Thomas börja jobba igen. Tråkigt. Vi har ju haft det så fantastiskt mysigt ihop de här dagarna. Och vad vi har latat oss! Vi har tagit sovmorgon till klockan elva nästan varje dag. Måndag morgon är det dock ändring på det. Thomas ska in till stan på någon kurs och hantverkare kommer att knacka på hos oss tidigt imorgon bitti. När jag har stämt av allt med dem så behöver jag packa med mig Julia och låna manmas hus under dagen. Vi får se vad katterna kommer att tycka om henne. Bebisar och djur ihop är ju så galet gulligt. Jag får komma ihåg att ta med mig kameran.

Idag kom Julias morfar, farmor och farfar förbi på en fika och gosade lite med henne. Morfar hade med sig en stor Nalle Puh-björn. Hennes blick när hon granskar saker är så skön. Jag känner verkligen igen mig med min dåliga syn. Hon har fått så fina presenter från alla släktingar och vänner. Tusen tack! <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar