fredag 18 november 2016

Little Polarbear

Igår var det plusgrader och solen sken en stund så jag och Silvia kastade oss ut med barn och vagnar. Det var helt omöjligt att ta sig fram förra veckan när det var så mycket snö och oplogat så man blev ju lagom rastlös över att inte kunna ses och prata av sig under en mysig promenad. Vi hann knäppa några bilder i Riddersvik innan solen gick ner. Åh, de bilder jag tog på Silvia och Stella blev så himla fina! I mitt nästa liv ska jag bli fotograf ;).

Min lilla polargrisbjörn. Hon växer så det knakar även om hon känns väldigt pluttig fortfarande. Men nästa vecka har hon säkert växt ur overallen. Tur att vi har hur många overaller som helst i alla storlekar. Hennes dubbelhaka är ju helt underbar och snäll som hon är döljer hon min dubbelhaka med handen. 




2 kommentarer:

  1. ja tack för igår, blev jättefina bilder, får ses med jämna mellanrum för att fota tycker jag. Lilla Julia kanske blir mer med nästa gång ;D puss puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mysiigt!! Ja det tycker jag.. ! eller hur. Kanske spyr mindre också ha ha ;) pluttarna :) och jag kanske äntligen har kommit iväg till frissan vem vet. ;) shit redan lördag imorn! Hur ser läget ut med Gladys? Jag e på!

      Radera