söndag 11 december 2016

This Years Christmas Card

Nu har jag och lilla bebis varit förkylda i en vecka och inte blir vi bättre heller. Första advent var så mysig men de två följande var väl inte riktigt lika härliga. Jag mår apa och får sån himla ångest över hur hon måste må. Så imorgon missar vi föräldraträffen och jag antar att jag behöver boka om hennes vaccinationstid på tisdag också. På förmiddagarna är hon rätt glad men på eftermiddagarna tappar hon all ork och bara gnäller stackarn. Vi har nästan bara varit inne och sovit, gosat och pysslat.

För ett par veckor sedan beställde jag julkort på nätet. Hur smidigt som helst. Ja, förutom att fota lillfisen då. Vi försökte vid flera olika tillfällen och hon gjorde bara en massa konstiga miner eller dreglade ner sig. Att le fanns inte på världskartan heller men tillslut blev det i alla fall ett kort. Vuxenpoäng eller vad säger ni?








1 kommentar:

  1. tack för det fina julkortet på lilla Julia <3 så söt!

    SvaraRadera