torsdag 19 januari 2017

Palmtrees and Snow

Igår när jag loggade in på Facebook fick jag se den här bilden. Visst ser det lite kul ut med palmer och snö i samma bild? Det har snöat i Torrevieja och det är första gången det händer på 91 år! Typiskt att det ska bli sådant väder bara för att vi åker dit om ett tag men jag tror faktiskt att det hinner vända rejält. Redan nästa vecka ska det vara 14 grader så vi håller tummarna för att det hinner öka ännu mer. Nu är det ju inte heller en solsemester eftersom vi har bebis med oss men jag vill att hon ska få komma ut mycket mer än vad hon får här hemma i minusgraderna. 

Det ska bli roligt att se hur lägenheten blev nu ett och ett halvt år senare. Jag längtar som fan! Nu är hyrbilen bokad också men jag måste fortfarande reda ut allt med extrabagage som blir när man ska ha med sig både en liten pluttunge och golfklubbor. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar