söndag 29 januari 2017

Spring Feelings

Jag håller på och rensar och fixar som tusan här hemma. Eller är det kanske mest i mitt huvud? Det går bra trögt med söta dockan som är vaken större delen av dagarna. Tur att man alltid får lite extra energi när det är ett nytt år, våren närmar sig och dagarna blir ljusare. Jag vill att vårt hem ska kännas mer ombonat och inte bara ha vita sterila väggar överallt. Man blir ju lätt hemmablind men jag känner att nu är det verkligen dags att ta tag i inredningen. Så det är bland annat det jag har sysslat med under veckan som varit. Bland annat har alla gröna växter planterats om och det har även tillkommit en del nya. Det är tydligen "inne" med gröna växter nu och det passar mig utmärkt eftersom jag inte brukar lyckas med några andra. Nu när jag har växter i alla rum blir nästa veckas projekt tavlor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar