söndag 5 mars 2017

Eat Sleep Repeat

Min matglada lilla unge! Innan jag fick henne så sa jag "nää, aldrig hemska färger såsom limegrönt". Men nu när hon ofta kallas för Grodan eller Grodis kan vi ju inte låta bli att köpa lite grodiga saker tilll henne. Jag är så kär i mitt lilla charmtroll. Hennes gulliga "frisyr", bulliga kinder, avsaknaden av en hals, alla valkar på armar och ben, öronen, minifötterna, hennes profil. Bara hon sover längre än en timme saknar jag henne. 

Nu har vi börjat ta tag i hennes namngiviningsceremoni. Jag väntar på en mailbekräftelse på att den 14 maj ska fungera så save the date! Jag tror vi har hittat den perfekta "lokalen", avskilt och precis vid vattnet i Lövsta. Man har även bröllop där så den bör vara fin. Det får bli en promenad dit i veckan och spana in den. 


Nu håller jag tummarna för att Julias fina kusiner vill sjunga någonting under ceremonin. Vi har valt att inte ha dop i kyrkan för jag tycker det känns konstigt att välja åt någon vad man ska tro på? Så en liten (haha "liten" med den här släkten) välkomstfest med namngivining med släkt och vänner känns perfekt. Hoppas på sol! 






1 kommentar:

  1. Vi kan ta en promenad dit!!! Jag är ledig tills torsdag :)

    SvaraRadera