måndag 13 mars 2017

Outdoors

Det är verkligen inga problem att få dagarna att gå när man är mammaledig. Bor man i villa och dessutom har en bebis med massor av energi finns det inget som heter ledighet. Kameran hänger dock med flitigt under dagarna så jag har säkert över hundra bilder jag inte hunnit lägga upp. Jag är så himla dålig på att varva ner och unna mig vila när bebis sover så nu gör jag ett försök här med datorn och en kaffekopp medan hon tar sin lunchnap. 

I helgen försvann min Sweden blues eftersom det har varit så fint väder. Jag drog med mig familjen ut på altanen för att få ordning där. Thomas rengjorde jacuzzin och det tyckte bebis var väldigt kul och spännande. Själv svabbade jag av altanen och slängde alla gamla utemöbler, trasiga krukor, gamla döda blommor etc. Efter jag gjort det kunde jag förstås inte låta bli att ta en sväng till  Barkarby och köpa nya utemöbler och ett loungeset. Så nu hoppas jag på att jag hinner sätta ihop alla möbler innan min födelsedag och att det är lika fint väder då så man kan ta en fika ute. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar